Font Size

Cpanel
Hem
Välkommen, Besökare
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Föräldrar och barn sökes...
(1 användare i forumet) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Föräldrar och barn sökes...

Föräldrar och barn sökes... #795

Hej!

Min 11-åriga dotter har precis fått diabetes. Önskar kontakt med någon som har barn i samma ålder och situation. Min dotter känner ingen som har diabetes och jag tror det skulle vara ett stort stöd för henne att hitta någon som hon kan chatta med, maila med eller kanske träffa om det känns rätt...

Även jag som förälder skulle också uppskatta att byta några ord då och då med någon i samma situation.

Forumet här verkar inte så aktivt, men kanske kan vi tillsammans ändra på det

Med hopp om en kontakt!

• Sussie
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:Föräldrar och barn sökes... #818

Hej! Min dotter fick reda på att hon hade diabetes för drygt en månad sedan. Hon är 9 år och känner som din dotter att hon är själv om sjukdomen.Skulle vara roligt för både henne och mig som förrälder om man fick kontakt med andra förräldrar,som man kunde diskutera ämnet med.Man har ju så många frågor i huvudet som man söker svar på.

Så ni andra förräldrar i samma sits,hör av er.

• Amanda01
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:Föräldrar och barn sökes... #819

Hej Amanda.

Var bor ni någonstans? Vi bor i Linköping. Min dotter har ännu inte loggat in här men jag ska försöka få henne att göra det, så kanske hon och din dotter kan få kontakt.

• Sussie
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:Föräldrar och barn sökes... #820

Hej!När jag är hos min pappa så bor jag i nässjö,4 mil utanför jönköping.Annars bor jag i Sävsjö.Det hade varit skojjigt att ha någon att prata med.Jag har presic börjat lära mig sidan.
Ps.det är pappa som skriver detta.

• Amanda01
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:Föräldrar och barn sökes... #821

Hej!Hur tycker du att det fungerar för dig med att hjälpa och kolla blodsocker m.m.

I början tyckte jag det var läskigt eftersom jag inte fick den information jag tyckte jag behövde.Men det går lättare nu efter ett tag. Det som jag tycker är lite svårt nu i början är att Amanda skall äta så ofta.Man tycker man inte gör mycket mer än att äter när hon är här.

Hur märkte du att din flicka visade symtomer på diabetes.Amanda var ofta törstig,kissenödig,trött och smått irriterad när hon var låg.

hälsningar Joakim

• Amanda01
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:Föräldrar och barn sökes... #824

Hej Sussie,

Jag har en dotter på 8 år som har haft diabetes sen hon var 3 år, hon känner inte heller någon som har det men jag vet att hon gärna skulle vilja lära känna en tjej i ungerfär samma ålder Vi har flyttat från Sthlm till Linköping nu i aug och hon har börjat skolan här. Hon är mogen tjej för sin ålder och även jag som mamma skulle vilja träffa någon i samma situation.

Hör av dej.

• kajsa_1976
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:Föräldrar och barn sökes... #827

Hej! Min dotter är 11 år och fick sin diabetes konstaterad i Mars i år. Hon är reggad här som Emmis. Vi bor i Eskilstuna i södermanland. Emma önskar kontakt med andra barn i samma ålder och jag skulle bli jätteglad för kontakt med föräldrar i samma situation.

/Linn

• Linn
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder
  • Sida:
  • 1
Moderatorer: Karin M
Sidan skapad på 0.60 sekunder