Font Size

Cpanel
Hem
Välkommen, Besökare
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

hejsan!!
(1 användare i forumet) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: hejsan!!

hejsan!! #129

hejsan:)

• Ellen
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:hejsan!! #133

hejsan på dej också
Jag är en tjej på 14 år, nyinsjuknad i diabetes. Bor i Norrköping och mitt stora intresse är min hund. Skulle gärna vilja ha någon att prata med som är lite i samma situation ...

• Ungdom
  • lukthund
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:hejsan!! #525

Hejsan!!!

• Barn med diabetes
  • halvblodsprinsessan
  • ( Användare )
  • Fresh Boarder

Sv:hejsan!! #541

Hej jag heter Elin o är 11år. Jag har bara en liten fråga varför säger alla hejsan i såfall Hejsan på er med!
hej jag är en snäll och glad tjej som är 11år.Jag vill järna ha msn kompisar mellan 10 till 13år.Min msn adress är Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder

Sv:hejsan!! #552

jag vet inte varför alla sr hejsan:)

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:hejsan!! #554

kanske för att det är kul inte vet jag
hej jag är en snäll och glad tjej som är 11år.Jag vill järna ha msn kompisar mellan 10 till 13år.Min msn adress är Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder

Sv:hejsan!! #556

Hej! är du inne? det ser ut som det. Det är ebba. Är du nomenerad till bästa bloggare på diabit? det är jag. jag ligger 2:a

• tessan
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:hejsan!! #557

nu är jag inne men hur blir jag en bra bloggare jag var etta vinnare 2008 så jag vill bli det igen jag skulle järna vilja ha lite tips

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder

Sv:hejsan!! #559

Jaa, det kan vara lite svårt om man inte är någon stans. Jag brukar skriva omvad jag har legat på. Om vi tog extra till en speciel mat ex pizza, taco m,m. Jag har läst dina bloggar jag tycker de är bra! hej då från ebbaB)

• tessan
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:hejsan!! #573

oki tack för tipsen det ska jag komma ihåg jag ska se göta kanal 3 på onsdag och det ska bli kul

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder
  • Sida:
  • 1
Moderatorer: Sam, Karin M, YaHilweh
Sidan skapad på 0.60 sekunder