Font Size

Cpanel
Hem
Välkommen, Besökare
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Hej det är Linnet
(1 användare i forumet) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Hej det är Linnet

Hej det är Linnet #442

Jag fick diabetes för ungefär två år sedan. Jag fyller 10 år i november. Det vore roligt om ni vill chatta med mig
För en vecka sedan fick jag en spricka i armen så nu har jag gips på armen. Jättejobbigt.
Svårt att ta blodsocker i fingret. Jag fick en insulinpump för ett år sedan ungefär. Den är jättebra
Idag ska jag se Hannah Montana på bio. Är det någon som har sett den?
Hälsningar från Linnet

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #443

Testa att ta bls i tårna om det är knöligt att ta i fingrarna med gips.
Jag har precis börjat ta i tårna (de gånger jag är hemma) för att spara fingrarna =)
I like to play with my imaginary friends!

• Ung vuxen
  • YaHilweh
  • ( Moderator )
  • Moderator

Sv:Hej det är Linnet #444

Hej jag heter Elin och jag har redan sett Hanna Montana.jag är 11år och bor i mullsjö.Jag fich diabetes för 3 år sedan.TRÅKIGT!!!! att ta sprutor tycker jag. Jag tar levemir och novorapid.Vi kan chatta på msn min adress är Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. ses där./////Elin
YA_Love_MeWbmp.jpg

Bifogad fil:

Filnamn: YA_Blinking_SkulWbmp.jpg
Filstorlek: 3805
hej jag är en snäll och glad tjej som är 11år.Jag vill järna ha msn kompisar mellan 10 till 13år.Min msn adress är Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: av Elin. Anledning: Konstig bild

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #449

tack för tipset!!!Hur länge har du haft diabetes?

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #450

vill du ha en insulin pump?det skulle jag vilja om jag var du.Jag bor i stockholm.
Min adress tillmsn är Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #451

Jag har haft det sedan jag var 15 (är 21 nu).
I like to play with my imaginary friends!

• Ung vuxen
  • YaHilweh
  • ( Moderator )
  • Moderator

Sv:Hej det är Linnet #452

Hej! Jag fick typ1 diabetes för ungefär 2-3 månader sen. Det är jätte jobbigt!! Jag är 11år. Hur är det att ha insulinpump? är det jobbigt??? Imorgon ska jag åka in till sjukhuset igen för att kolla om jag kan vara med i en forskning. Jag är jätte nervös för om jag har för högt eller för lågt blodsocker kan jag inte vara med i forskningen. Är det någon annan här som är eller har varit med i nån diabetesforskning??? Jag skulle gärna vilja chatta med någon om dibetesen för jag känner mig så osäker
Min e-postadress till msn är: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. . Jag bor i Lomma nära Lund och Malmö.
Hej! jag heter Julia och jag är 12år. Jag gillar att, läsa, rita, skriva, spela teater, dansa, sjunga, spela tennis m.m. Twilight-serien är bäst om någon undrar!

• Barn med diabetes
  • julia
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #453

Jag är 11år och har haft diabetes i 3år ////Elin
hej jag är en snäll och glad tjej som är 11år.Jag vill järna ha msn kompisar mellan 10 till 13år.Min msn adress är Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #454

Ok, vill du chatta med mig på msn? Min msn adress är: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. Det kulle vara skönt att få prata med någon annan som har diabetes.
Hej! jag heter Julia och jag är 12år. Jag gillar att, läsa, rita, skriva, spela teater, dansa, sjunga, spela tennis m.m. Twilight-serien är bäst om någon undrar!

• Barn med diabetes
  • julia
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #455

sama här Julia prata med någon som har dibetes.

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #456

ja, det är bra m. insulinpump.Jag tycker att det är gjobbit

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #457

Linnet, har du msn??? kan jag få din msn isåfall så kanske vi kan chatta??? Vad tycker du är bäst, spruta eller pump?

• Barn med diabetes
  • julia
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #458

Vad brukar ni göra inne på Diabit???

• Barn med diabetes
  • julia
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #464

Hej! jag heter Ebba och är 10år. jag har typ1 diabetes. jag fick det när jag var 8år. Jag bor i östergötland, gör du det med? jag bor i en by som heter Grytgöl. hej då1 från Ebba

• tessan
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #465

Nej,jag bor i stuvsta som ligger i Stockholm:laugh:.Jag fick diabetes när jag var 7 år ,jag skulle fylla 8.

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #482

Hej det är Elin. Jag bor i västergötlandi ett litet sammhälle som heter Mullsjö.Jag har inget att säga så jag säger hej då!

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #492

Hej! det är ebba! jag bor i östergötland. enby utanför finspång som kallas för grytgöl. hej då!!

• tessan
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #768

Hej!!

• Barn
  • Linnet
  • ( Användare )
  • Junior Boarder

Sv:Hej det är Linnet #785

Är det någon som har varit i Nyhem för det var ju Nyhems veckan för ett litet tag sedan. För dom som inte vet var det är så kan jag berätta lite. Det är många kristna som kommer dit och man kan campa med husvangn där. Det finns en liten godis affär där och en liten present shop som heter Nya Musik. Sedan finns det lite möten för både stora och små.

• GLAD!SNÄLL!ROLIG!
  • Elin
  • ( Användare )
  • Senior Boarder
  • Sida:
  • 1
Moderatorer: Sam, Karin M, YaHilweh
Sidan skapad på 2.03 sekunder